مقاله

دلایل موفقیت عمو بیگ گیمر معروف + موفق ایرانی

عمو بیگ

عمو بیگ که در سرویس اشتراک ویدئو آپارات با نام BoHBiG نیز شناخته می‌شود، یک استریمر مشهور آپارات است که بیش از 272400 دنبال کننده وفادار تا به امروز دارد.

عمو بیگ یک کانال یوتوب هم دارد و در آن کانال گیم استریم ها و ویدئوهای بسیار فان و حرفه ای را بارگذاری می کند. ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی گز نیکومنش قصد داریم تا شما را با یکی از چهره های معروف و موفق در آپارات گیم آشنا کنیم.

اگر شما هم علاقه زیادی به کسب درآمد از آپارات و تولید محتوا در زمینه بازی های ویدئویی را دارید، تا انتهای این مطللب با ما همراه باشید.

عمو بیگ دقیقا کیست و در کجا زندگی می کند؟

میلاد جمشیدیان با نام مستعار عمو بیگ یک گیمر شناخته شده در اصفهان است که توانسته با فعالیت مستمر و حرفه ای خود در سرویس اشتراک ویدئو آپارات و یوتوب به درآمد و موفقیت چشمگیری دست یابد.

میلاد 33 سال سن دارد و مرداد ماهی است. به گفته خودش کسب درآمد از گیم به اندازه ای بوده است که توانسته زندگی خودش را تغییر دهد و مسیر جدیدی را پیدا کند.

بیشتر استریم های این شخص فضای فان و خنده داری را برای کاربران به دنبال دارد. به همین جهت افراد زیادی طرفدار BoHBiG هستند. البته این نکته را باید بیان کنیم که ایشون یک گیمر حرفه است و برای به دست آوردن درآمد و موفقیت امروز خودش تلاش زیادی کرده است.

کانال اصلی آپارات عمو بیگ

عموی عزیز دارای یک کانال آپارات با نام  BoHBiG است و تا به این لحظه بیش از 77.3 میلیون بازدید توسط این کانال دریافت کرده است. تلاش روز افزون او منجر شده تا در میان جوانان و علاقه مندان به صنعت گیم در ایران شهرت بسیاری پیدا کند.

کانال آپارات عمو توانسته تا نشان استریمر الماسی را بگیرد و به محض وارد شدن به سایت آپارات به عنوان یک کانال حرفه ای و پربازدید به مخاطبان نمایش داده می شود.

 پلی لیست های کانال این شخص شامل موضوعاتی مانند:

  • دوربین جادویی
  • مابهای جادویی
  • سروایول داستانی
  • شیفو
  • سریال ماینکرفتی انتقام جویان ( فصل یک تا پنجم ) خفنترین سریال ماینکرفت فارسی
  • کریپرهای، سیب ها و قلب های جادویی
  • کرفتینگ پر رو
  • ترکیبی پر رو
  • رابر بندیت آنلاین با عمو بیگ و نوید شزی
  • خفن ترین مپهای پارکور جهان
  • انتقام جویان فصل جدید
  • همه چیزو میپزیم !!!
  • وسایل عجیب
  • خفنترین tntهای تاریخ موبایل
  • واردن
  • خفنترین مادهای تاریخ جی تی ای GTA
  • ماشین های ایرانی خفن
  • سطلهای جادویی
  • آموزشهای بدون نیاز به ماد!!!
  • سریال عشق نافرجام
  • خفنترین مادهای تاریخ ماینکرفت
  • خفن ترین لاکی بلاکهای تاریخ ماینکرفت

می باشد.

دوربین جادویی

این پلی لیست به تازگی در فهرست پلی لیست های این گیمر معروف و موفق اضافه شده و موضوع آن مربوط در رابطه با بازی ماینکرافت و دوربین های جادویی موجود در این بازی است.

انتقام جویان سرزمین سامورایی با نوید شزی و عمو بیگ

این سریال چند فصلی طرفداران بسیاری دارد و با ماجراجویی های هیجان انگیز خود بینندگان را مجذوب خود کرده است. در فصل اول، عمو بیگ و نوید برای یافتن سنگ های قدرتمند دستکش تانوس، شرور بدنام کمیک ها و فیلم های انتقام جویان، تلاش می کنند.

با پیشروی مجموعه، آنها به سفر هیجان انگیز خود ادامه می دهند و به دنبال پورتالی می گردند که آنها را به سمت انتقام جویان در نقشه های گسترده بازی Minecraft هدایت کند.

حالا در آخرین فصل انتقام جویان، عمو بزرگ عازم ماموریت جدیدی می شود تا استاد شیفو را در مد و پلان های ویژه سریال پاندا کونگ فو پیدا کند.

در طول مسیر، او با شخصیت های دوست داشتنی این مجموعه مواجه می شود و لایه ای از هیجان را به خط داستانی اضافه می کند.

استریم های سری Avengers Minecraft نبردهای حماسی علیه جوکر، سفرهای هیجان انگیز به سرزمین سونیک و حتی ورود به قلمرو سامورایی ها را به نمایش می گذارد. همه این ماجراهای باورنکردنی در مودها و نقشه های همه جانبه بازی Minecraft است.

ماجراهای عمو بیگ ترسناک

استریم های عمو بیگ و ماین کرافت نوید ، همکاری بی نظیری را بین این دو استریمر برقرار کرده و فرصتی برای کشف نقشه های مختلف ماین کرافت شده است. یک مثال قابل توجه نقشه های پارکور است که در آن از موانع چالش برانگیز عبور می کنند.

عموبیگ

ماجراهای عمو بیگ ترسناک

علاوه بر این، آنها به جستجوی نقشه های ترسناک می پردازند که تجربه ای هیجان انگیز را با راهروهای وهم انگیز و موجودات عجیب و غریب دارد.

موضوع خفن ترین لاکی بلاکهای تاریخ ماینکرفت

ماجراهای Minecraft عمو بیگ شامل گنجاندن هیجان انگیز بلوک های خوش شانس در قسمت های متعدد است. در این فرارهای هیجان‌انگیز، عمو بیگ و نوید با استفاده از وسایلی به دنبال شکستن این بلوک‌های خاص هستند و درگیر نبردهای شدیدی می‌شوند.

با این حال، همه بلوک های لاکی دارای جایزه  نیست، زیرا برخی از آنها ممکن است بازیکنان را با مواد انفجاری غافلگیر کنند.

ماینکرافت هیروبراین

این پلی لیست هم مانند سایر قسمت های کانال عموی عزیز دارای محتوای جذاب و پربیننده ای است. موضوع اصلی این ویدئو گیم ها در رابطه با احضار هروبرین و تلاش برای یافتن محل اختفای این کاراکتر است.

Herobrine به عنوان یک شخصیت متضاد در بازی Minecraft شناخته می شود و شایعات متعددی توسط بازیکنان در مورد او منتشر شده است. توسعه دهندگان بازی این شخصیت را با توانایی ها و آسیب پذیری های متمایز در نقشه های مختلف طراحی کرده اند.

آیا من هم می توانم از گیم استریم درآمد کسب کنم؟

جواب این سوال دقیقا واضح است. بله شما هم می توانی با تولید محتوا مستمر و حرفه ای و بارگذاری آن در آپارات و سایر پلتفرم های اشتراک ویدئو درآمد کسب کنی. اما فقط یک مسئله در اینجا وجود دارد.

آیا شما صرفا به دنبال کسب درآمد هستید و یا علاقه مند با تولید محتوا؟ در گام اول هدف خودتان را مشخص کنید. اگر به صنعت بازی های ویدئویی و استریم آنها علاقه مندید، آپارات و توییچ یک بستر مناسب برای کسب درآمد بالا از بازی های ویدئویی است.

البته قبل از اینکه وارد این مسیر شوید، لازم است تا کمی در رابطه با بازی های ویدئویی و طریقه رد کردن مراحل بازی ها پرطرفدارمهارت کسب کنید. چرا که در ابتدای کارتان ممکن است تا بازدید بالایی از محتوای خود به دست نیاورید و همین موضوع باعث دلسردی شما و ادامه مسیرتان شود.

در گام بعدی لازم است تا به دنبال بازی هایی جالب و کم حجمی بگردید که کمتر کسی به دنبال استریم کردن و یا تولید محتوا در آنها بوده است.

زیرا فعالیت در زمینه صنعت گیم روز به روز در حال افزایش است و با وجود گیمرهای بسیار حرفه ای و معروف در داخل و یا خارج از ایران کمی رقابت با آنها سخت و رنج آور خواهد بود.

مثلا اگر به دنبال تولید محتوا از بازی ماینکرافت هستید، بدون شک باید تمامی مراحل و ترفندهای لازم در این بازی را بدانید. در صورت نداشتن مهارت و علاقه به این بازی و یا سایر بازی هایی ویدئویی، شانس موفقیت شما بسیار پایین و یا بدون نتیجه است.

کسب موفقیت در هر شبکه اجتماعی نیازمند، تلاش و ایده پردازی حرفه ای است. پس این توصیه را جدی بگیرید و در مرحله اول مهارت لازم برای بازی ویدئویی مورد علاقه تان را به دست آورید. سپس به دنبال تولید محتوا و بارگذاری آن در آپارات، یوتوب و توییچ باشید.

چکیده کلی و سخن نهایی با شما

در این مقاله سعی کردیم تا توضیحات نسبتا مختصر و مفیدی در رابطه با یکی از بهترین گیمرهای شناخته شده در آپارات به شما ارائه دهیم.

عمو بیگ و یا سایر گیمرهای معروف مانند: مهدی بیزیکسر و آریا کئوکسر تلاش زیادی در زمینه تولید محتوای فان و گیم داشته اند.

اگر سری به تاریخچه ساخت کانال این افراد و مسیر فعالیت آنها بزنید، متوجه خواهید شد که با تلاش مستمر و پشتکار بالا توانسته اند تا به موفقیت چشمگیر و خیره کننده ای دست یابند.

ویدئوی زیر را مشاهده کنید تا با یکی دیگر از گیمرهای موفق و مسیر فعالیت حرفه ای او در آپارات آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *