آدرس دفتر مرکزی

اصفهان، میدان نقش جهان

تلفن

03132222232

ایمیل

info@NIKOOGAZ.IR

پیج اینستاگرام

gaznikoomanesh_official@

کانال یوتوب ما

آدرس شعب رسمی گز نیکومنش

شعبه مرکزی

آدرس : اصفهان : میدان نقش جهان ، پلاک 70 تلفن : 0313222232

شعبه حکیم

آدرس : خیابان حکیم بازار بزرگ حکیم ورودی اول، تلفن :  03132120174

کارخانه گز نیکومنش

آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی سروش، تلفن: 03138553135

شماره کارخانه گز اصفهان چند است؟

بسیاری از ما دوست داریم، در زمان خرید گز اصفهان، آدرس بهترین کارگاه گزسازی اصفهان را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنیم.

چرا که مراکز بسیاری در زمینه فروش گز در اصفهان فعالیت دارند و بیشتر این مراکز پس از تولید گز، این محصول را به درب شعبات خود می آورند و در آنجا به فروش می رسانند.

در این میان افرادی به دنبال خرید گز اصفهان از درب کارخانه هستند و دوست دارند تا خرید خود را اینگونه انجام دهند. مجموعه گز نیکومنش اصفهان یکی از بهترین تولید کنندگان گز آردی، و لقمه ای در ایران است.

در این مجموعه تمامی روش های خرید گز به صورت حضوری از مراکز فروش و شعبات گز اصفهان، خرید اینترنتی گز و فروش مستقیم از درب کارخانه برای مشتریان فراهم شده است.

چنانچه قصد خرید گز از درب کارخانه را دارید به آدرس ذکر شده در فروشگاه اینترنتی nikoogaz مراجعه نمایید. همه روزه آماده انجام سفارشات شما هستیم تا بهترین خرید را تجربه کنید.

اگر به دنبال خرید عمده گز و مشاوره قبل از آن هستید، با شماره 09133894028 تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروش ما در اولین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

تولید گز اصفهان با بهترین کیفیت + ارسال کل ایران

شاید از خودتان بپرسید که بهترین گز اصفهان کجاست؟ و در زمان انتخاب این محصول کمی دچار شک و تردید شوید.

به همین دلیل ما این نگرانی را درک می کنیم و به انتخاب شما احترام می گذاریم. به همین جهت همه روزه در تلاش هستیم تا با ارائه کیفیت بالا و بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه در زمان پخت گز، کیفیت محصولات خود را بالا ببریم.

بدون شک واحدهای تولید کننده مواد غذایی در ایران، اگر موفق به گرفتن نشانه های برتر و نمونه از طرف سازمان غذا و دارو شوند. یک محصول با کیفیت و استاندارد را به چرخه مصرف مشتریان اضافه می کنند.

لذا در صورتی که به دنبال بررسی میزان کیفیت و اصالت یک محصول هستید، به نشانه های درج شده بر روی کارتون آن دقت کنید.